fredag 25 april 2008

Emilia/Stan


Igår så var jag Hampus Emilia och Erik till stan=) började med att jag stressade Emilia inte meningen men skrev att jag var klar när klockan var tio men vi hade bestämt halv elva så jag skrev att jag skulle sätta mig o sola så länge men hon blev jätte stressad endå!! så nästa gång ska jag göra tvärt om =) haha ska skriva att jag blir sen=) På vägen till stan köpte jag ett bärsele till Hampus vilket visade sig vara en mycket bra investering... Nöjd... De blev mycket handlande som vanligt blev de en del man verkligen inte behövde. Köpte tre bodysar,byxor,tröja,keps till Hampus nästrimmer,strumpor till Nicke Strumpor till Svärmor och så köpte jag två ramar två lakan sen var de någe mer men kommer inte ihåg.. Sen handlade jag mat också..=) så ja 2000 fattigare.. Men kul var de.. trodde jag skulle ha hur ont som hälst idag i kroppen efter att jag hade sprungit runt i flera timmar med hampus i bärselen men ne har inte ont någonstans... Mysko.. eller ja de är klart är ju en stål kvinna=) hahah... Emilia kollade på ett par skor som hon funderade på men så började Erik skrika då blev hon väldigt stressad så vi skyndade ut och så skulle vi fika så hon fick amma Erik men ne de fanns de inte tid för kom Emilia på och satte sig på en stenmur mitt i stan.. jag tyckte det var sturt skönt av henne killarna som satt brevid blev lite brydda=)


När jag kom hem och packade in allt så känndes allt jätte bra skönt o vara hemma.. strax efter det så kom Amanda och Henke.. dom va här till 11 eller någe.. då kom Nickes mor också.. så hon sov här inatt...=) hon ser lite små sleten ut.. tror de blev för mycket av det goda för henne igår--=) !!

Idag ska jag ut me Amanda vi tänkte vi skulle gå en mil.. de ska bli så skönt.. tycker om att gå med Amanda bara prata om allt o inget...=) så de ser jag fram imot..


Jaha nehe nu ska jag vara social med SvärMor som är ja bakis/halv full =)

Inga kommentarer: