torsdag 24 april 2008

Härligt dag idag


Jaha dagen började med att Nicke fick ta Hampus på morgonen så att jag fick sova lite längre en vanligt.. de var så sköönt=) gick upp vid halv nio nöjd=) gjorde i ordning Hampus och sen klädde jag på mig själv gick ut med Donna sen sa jag hej då till Britta (Nickes mormor) sen gick jag ut mötte Emilia sen gick vi till Rebecka mötte Carro på vägen också. Fikade gott=) sen gick vi ut o satte oss alla barnen sov utom Carros lilla Alfons.. han roade sig med allt o ingenting=) Efter fikandet, pratande och solande gick jag o Emilia hem till mig så åkte hon o hämtade Zeb så gick vi en promenad skönt var det.. död var jag när jag kom o Emilia också..=) sen käkade vi tacos.. sen åkte hon hem.. Lilla Erik ja hm hmm de är svårt de dära han får ju ont i magen efter att han har ätit.. =( Hoppas de blir bättre snart....


i morgon ska jag Hampus Emilia och Erik till staden=) de ska bli kul=) se vad man kan hitta.. men ska inte handlat något onödigt bara bra saker.. vet precis vad jag ska ha.. de är saker jag mer eller mindre måste ha...


Nicke han är helt underbar.. han har sitt morgon humör vilket jag HATAR men jag får nog leva med det tror jag.. så länge de inte blir värre så.. <3 <3


Hampus han gör framsteg för varje dagen, han är verkligen mitt allt.. Trodde aldrig det skulle vara så här underbart att vara mamma. Men jag njuter verkligen av varje sekund.. även fast jag halv sover när han ska ha mat på natten..=)

Inga kommentarer: