söndag 27 april 2008

förr <3


Igår blev de tyvärr ingen promenad med Amanda men jag gick själv gick till fröjdholmen sen borgen sen backen.. de var så jävla varmt höll på att dö=)

Se om jag orkar gå idag känner mig lite små seg oså.. men ska nog ta mig en tripp runt backen iallafall...


Sitter o tänker på gamla goda tiden=) Alla roliga partyn.. Kenneth som raggade på sina tjejer han sa inte mycke men sprit de bjöd han på=) eller Palm som alltid var uppe i taket drack mäst satte på de mästa=) haha.. Matte som allid skulle berätta att han älskade mig o att jag var hans bästa tjejkompis jag o Kenneth var dom bästa vänner han hade=) fick alltid beröm för att jag tog med mig Johanna till honom=) Palm o Fredrik skulle alltid mäta vem som hade störst muskler. Vi var en enda stor familj. jag trivdes som fisken i vattnet.. men livet tar sina vändningar och man blir äldre. pratar med varandra gör vi ... Jag vet att jag alltid kommer hålla i dessa pojkar... Dom har stått där i vått o torrt och alltid ställt upp för mig.. Jag Älskar dom för Det... <3 <3 Saknar dom så mycket att det gör ont många gånger kommer den en tår. <3 <3

Eller när man var enu yngre jag Penny Ange Josse Linn m.fl hängde på stor torget drack hembränt o åkte runt i massa olika bilar=) var jätte fulla o trodde man var hur stor som hälst o klarade allt=) haha våra mammor jagade oss=) haha.. så roliga minnen ett som bara kom upp nu var när vi hade varit på fest så på vägen hem säger Penny till att vi måste stanna bilen hon flyger ur bilen o spyr som ja jag vet inte vad.. oså spydde hon rött jag blev liv rädd osa att hon spydde blod då säger penny med ett halv skratt samtisigt som hon spydde att det var bacardi=) haha trodde jag skulle dö av skratt=) Saknade tider<3

Alla raggarträffar man varit på=) fylla fylla.. roliga människor roliga händelser.. kommer verkligen aldrig glömma "den gamla goda tiden"<3


Nu låter de som att jag hatar mitt liv men så är det absolut inte har min underbara son som jag inte skulle byta bort för något i världen har Nicke som jag älskar har massa med vänner som jag älskar mycket sen har jag massa framtids planer som ska bli av min älskade familj o min underbara hund.<3 <3

Inga kommentarer: