måndag 28 april 2008

Hampus


Tiden går så fort usch redan tre månder vart tar tiden vägen? Han blir större o större=) han lär sig nya saker för varje dag..=) Mammig har han redan blivit=) haha.. sötnosen.. han är mitt allt skulle göra vad som hälst för honom... Tror inte man förstår riktigt hur mycket ens barn betyder om man inte har egna.. Jag ska göra allt för att han ska bli en underbar människa..

I morse va han inte så rolig 06.15 då skulle han upp=) jag bad honom att han skulle sova en timme till men de ville han absolut inte göra.. han skulle upp o se sig omkring.. så de va bara att gå upp o le=) har varit ute o gått nu en timme Hampus somnade i vagnen så han sover på baksidan nu... känner att jag har noll tålamod idag så de blev ingen träning med Donna men får se om tålamodet blir bättre sen då ska vi ut o träna lite.. men dumt o träna om man endå bara blir irreterad så fort de går fel.. de lär sig inte Donna något av iallafall...


IDag kasnke jag o Emilia ska prova på badgympa..=) se om de är roligt.. har ju några kilon att bli av med=) så jag hoppas det är kul..


På tisdag blir de familje centrum=) med Emilia Ovanligt va?=)!


ne nu ska jag väll plocka undan lite o dammsuga de ser förjävligt ut här hemma.. usch.. hur kan man stäka ner så mycket?!!!

Inga kommentarer: