tisdag 29 april 2008

FC/Carro


Walle på bilden=)

Dagen eller ja morgonen började med att min Älskade son skulle upp 05.45 trodde han skojja med mig men ikke han skulle upp=) ja de vara bara att le o gå upp... så bada vi lite o klädde på oss lekte va ute o gick sen vaknade nicke vid 8 gav hampus till honom gick o gjorde i ordning mat åt lillen Nicke fick mata.. satt o kollade nyheter fy fan vad hemskt de dära är som har hänt i Österrike fattar inte hur sjuka människor de finns nu för tiden..??!! O så har gubbjävelns fru mage att säga att hon inte visste om de??!! öö hon bodde i huset som hennes dotter var inlåst i?! några av barnen har ju bott i huset! fattar inte... blir så arg o rädd samtidigt... hur kan människor bli så sjuka???!! ne fyy... aa tillbaka till dagen 09.30 kom Emilia o hämta mig o Hampus så drog vi till vårdcentralen hon tog några blodprover o jag tog urinprov.. urinvägs infektion som vanligt.. aja hoppas jag blir av med skiten nu... sen drog vi till Familje centrum de var ganska mycke folk men vi var inte där så länge käkade sen tog jag Emilia Carro o barnen en promenad till apoteket ica o skoaffären.. sen när vi skulle åka hem så la Carro in en liten kommentar om vad vi skulle göra nu.. inget sa vi.. carro frågar om vi ska dricka kaffe hos henne så de fick de bli... Fick massa fina kläder till Hampus av henne... TACK TACK CARRO=) de bästa va att jag fick en jacka efter som att Diva åt upp Hampus jacka i går.-.=( sen åkte vi till svärmor en snabbis kollade på Walle han hade blivit jätte stor=) gull.. sen bar de av hem gjorde mat sen sov jag =) en timme Ca Skönt var de... vaknade av att Nickes mor kom=) oså kom Robin... Jag hoppade i o badade tänkte att det var lika bra innan jag började med pencelinet sen får jag ju i bada på 10dagar... ´nu sitter jag här o min ro o göra ingenting Hampus sover jag hoppas han har tänkt att sova mycket inatt jag är skit trött...

I morgon ska vi till stan o grilla med Affe Anneli o Milan.. mys...

Ne nu ska jag ut med Donna sen ska jag sova... de är en trött Ullis idag=)

Inga kommentarer: