onsdag 30 april 2008

Fjällglimten/Stan



<--Walle o Gerry=)


Morgonen började med att jag var så trött att jag trodde jag skulle dö så jag skickade upp Nicke med Hampus orkade verkligen inte.. men de gick faktist jätte bra inget skrik=) sov enda till 10=) sköönt var de... så nu är amn utvilad... gick upp o hängde lite tvätt eller ja de va ganska mycke sen gick jag ut med Donna o Diva kom in vid 11.15 11.30 vaknade Hampus..=) lekte lite me honom gav han mat klädde på han.. sen gick vi o hämtade posten o Hampus hade fått en body o ett par byxor av mor min=) jätte fina.. Sen gick vi upp till Fjällglimten de va Madde Katja Egon och Madde som jobbade..=) de var jätte kul att träffa dom=) Hampus va glad o log åt alla=) sötnos... skulle säga till att jag kunde jobba helger men bossen va inte där.. så får väl gå upp en annan dag =) Men Katja blev jätte glad för de ... de är ju hon som gör schemana så de skulle underlätta jätt mycket för henne..=) känns bra att det behövs.. så man får jobba lite iallafall=) sen gick vi hem Hampus somnade när vi var på fjällglimten och han sover fortfarande.. så gick jag o postade två brev sen hem satte ute o sola en stund o nu sitter jag här.. Nicke ska dammsuga snart och ja jag ska väl plocka undan lite som inte ska ligga framme som vanligt.. är så slarvig.. Nicke blir galen förstår honom kan inte vara kul o leva med någon som bara drar fram massa grejjer hela tiden men inte plockar undan efter sig..=) är som ett barn.. fattar inte att jag aldrig lär mig.. men men... vid fem ska ajg Alex Nicke Robin och Hampus åka in o grilla i stan med Affe Milan o Anneli..=) ska bli trevligt... äta lite kött o pommes..=) men inte för mycke måste tänka lite på kilona=)

I morgon är de Mamma fika hos Emilia =) de ser jag fram imot=)


På måndag börjar Nicke praktisera så då blir jag själv med lilla Hampus Diva o Donna så då blir de dubbel promenader tänker inte gå med vagnen o två hundar de går ju men de är jätte jobbigt med Diva då blir jag bara förbannad så de får bli bubbel motion=) de är ju inte dumt de heller kanske blir lite mindre snabbare då=)

Inga kommentarer: