torsdag 1 maj 2008

Stan/Mammafika


Igår var jag Alex Hampus Nicke och Robin in till Affe Anneli o Milan o grillade de var jätte trevligt.. satt o babbla lite om allt o inget med Anneli=) Folk kommer acceptera mer mer ska du se vännen=) oså hade dom myror överallt ute på baksidan Äckligt.. trodde de var såna dära svart myror men de var ju sånna dära stor äckliga myror.. Hoppas dom får bort dom.. usch... men ja de kan ju vara ett jävla jobb innan man får iväg dom.. åt för mycket som vanligt blev jätte jätte mätt... men de va gott så ja får motionera lite mer dom närmaste dagarna=) idag har jag varit lat... men ja måste komma igång i morgon...

Idag var jag o Hampus på Mammafika hos Emilia de var jätte kul trevligt=)) var så stolt över Hampus.. Kelly Wilmer och Wilma började gråta samtidigt o Hampus han höll sig faktist han blev inte lessen.. så stolt=) Gull... Ja åt ju två negerbollar o ett kex.. så ja fuskade ju lite men va fan... livet är ju till för att njuta av=) hihi... Sen åkte vi hem så sov jag två timmar upp o åt sen ut me Donna stog på grusvägen o kastade pinne o tränade lite iallafall... så hon blev trött fysiskt iallafall..... har lovat henne en jätte promenad i morgon o de måste jag hålla...
Nyss var jag o RObin till Emilia och lämnade en hårddisk..

Nu ska Nicke Robin o Alex till Elines jobb o hälsa på jag ska vara hemma Hampus sover och jag vill inte väcka honom.. men de gör inget orkar inte åka iallafall...

Bilderna jag tog idag blev av någon knepig anledning suddiga.. men men man ser va de är iallafall=)

Inga kommentarer: