torsdag 1 maj 2008

Morgonen


Hampus vaknade 05.40 jag var helt död frågade honom om vi inte skulle sova lite till?=) men ne gick upp gjorde mat åt honom sen somnade han om till 06.55.. men jag var lika trött då.. men då skulle han upp de var ingen tvekan om det.. så ja vi gick upp.. Tvättade o bytte blöja åt lite gran nu sitter han i gåstolen och jag sitter här o gör absolut ingenting.. gör allt för att hålla mig vaken typ=) är så trött skulle jag blunda skulle jag somna här sittandes... ska bli så skönt o ha barn vakt lördag till söndag... så man får sova lite =) De är ju typ världens tråkigaste väder.. jag som har lovat Donna en jätte lång promenad idag... aja de är bara o sätta på sig bra kläder o traska iväg... men de får bli lite senare när Nicke har vaknat så att han kan ta Hampus...

jaha nehe undrar om man ska dö?haha ne ska nog ta en hårdmacka gå ut o kissa hundar sen in se om HAmpus kanske somnar när vi är ute. så jag kan sova lite=)

Inga kommentarer: