fredag 2 maj 2008

Kövra


Igår bar det av till Kövra Svärmor skulle bjuda på mat... =) de var jötte trevligt o gott.. som vanligt äter man ju alltid för mycket när det är god mat.=) Kyckling gryta blev det till mig oså gjorde hon en tacopaj också... de va jag Nicke Hampus Johanna Håkan Mathilda alex svärmor och Pekka... va hemma vid halv ett inatt o skit trött var jag.. Hampus skulle upp 05.45 de va mindra kul.. så idag är ju lika trött som igår.. men ska ju ha barnvakt idag tills i morgon så inatt får jag sova=) NÖJD=)

Inatt vid fyra så ringde telen fatta ingenting men svarade iallafall de va Penny.. hon var lite orolig men det löst sig som tur var=)

Idag är jag less tycker lixom att ja att jag gör det mästa själv, de jag inte gör det klagas det över. blir så less. Jag har tvättat o tvättat själv hur länge som hälsta bad Nicke hänga en maskin men de gjorde han inte då sket jag i att hänga den. han må ju också göra det någon gång. igår när vi kommer hem säger han varför har du tvättat om du endå inte hänger upp det... MORRRRR!!! blev irreterad osa de att ja men de va ju du som skulle hänga den.. då blev han tjurig... Hampus han är min 24/7 jag tycker inte att det är jobbigt eller så men tycker där imot att han är faktist pappa. Nu kör han hela tiden med ja men han är ju så mammig så de är lika bra att du tar med han. Men känner att jag orkar inte ens ta upp de med honom längre jag tar mer en gärna Hampus själv.

Hampus han skulle kunna springa runt i gåstolen jämt han.. =) söt.. han börjar bli så fruktansvärt stark nu gör de ju ont när han nyper en i kinden..=) fällde en liten tår igår när han låg och sov i min famn han är ju så söt fin underbar de absolut bästa människa de jag ÄLSKAR mäst<3 <3


ne nu ska jag roa sonen lite..=) se hur arg han blir när jag tar han ur gåstolen.=)

Inga kommentarer: