söndag 4 maj 2008

barnledig


Igår kom svärmor o hämtade Hampus på eftermiddan trodde jag skulle gråta när han skulle åka.. =) haha töntig man är egentligen man vet ju att han kommer ha de bra o att han kommer tillbaka idag=) aja de är väll så att vara mamma... Emilia o Erik var här en sväng igår hjälpte henne me massa brev=) ska lägga dom på posten idag... sen så åkte dom Robin kom så spelade vi data lite.. skulle städa egentligen men de blev aldrig av.. får ta de idag istället..=) vaknade vid tio o de va så skönt=) sov hela natten... var lite orolig först men sen somnade jag... idag ska vi städa lite snart ska vi ut på promenad o Hampus kommer väll om en timme eller så skulle jag tro=)

vid elva tolv igår kväll så hörde vi hur någon började skälla trodde först att det var DOnna men så var inte fallet de stog en hund utanför altandörren o skällde.. hm hmm undrar vems de va den stog där säkert i 20min o skällde.. sen stack den vet inte om ägarn kom kanske? så ja undrar om Diva ska löpa snart... något må de ju vara...=)

Ne nu ska vi ut.. men kanske skriver mera sen..

2 kommentarer:

Trucha sa...

Killar, ja de e som de e. Det bästa e att lämna dem med barnen så att de blir illa tvunngen att tahand om dem. I alla fall en timme då och då till att börja med...Tack än en gång för hjälpen:) Kram

Anonym sa...

Hej gull... skönt med lite ledigt men jag förstår dig vet hur jag blir om någon ska hämta mina hundar och ha dom haha stod och grät en gång, gud vad jag tyckte synd om mig själv... och det måste vara jobbigare när det är en barn... hoppas det löser sig det är bara du ringer om du vill prata.... älskar dig