söndag 4 maj 2008

Trött


Ja min kära Sambo gick upp halv sex jag vaknade då också en sväng.. men ville verkligen sova mera efter som att Hampus gjorde de... så jag somnade om tio i sex tio över sex vaknade Hampus...Surt.. trodde jag skulle få sova lite längre.. men men... Nicke börja praktisera idag jag hoppas de går bra för honom=) men de tror jag=)

HAn och jag har pratat igenom allt o han höll med mig om att han inte var lika duktig med Hampus som han var förr.. så de skulle han ändra på han var jätte duktig igår.. hoppas de fortsätter så... Jag menar i början kunde han gå ut o gå mitt inatt om Hampus var lessen Eller ta honom bara så där... vilket inte har hänt på länge nu.. så ja igår blev jag glad o så ska de fortsätta =)


I morgon blir de familje centrum med vill ni gissa?=)) haha Emilia så klart=)

ne nu ska jag ta o underhålla HAmpus lite..=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

värsta gullet... haha hur glad som helst... riktig linslus...

Anonym sa...

Bra att ni kom fram till nåt gumman..! Man är ju faktiskt två i ett föräldrarskap och det blir ju säkert tråkigt för Nicke om Hampus bara vill vara med mamma hela tiden men då måste han ju anstränga sig lite också..:) Hoppas allt är bra med er.. puss å kram Emelie