måndag 5 maj 2008

Tisdag

<---- I Pölarna Donna,Magnum( R.I.P=( ),Lukas,Tea

Min blogg är konstig de står fel datum de jag skrev igår den 5/5 står att jag har skrivit den 4/5 så nu skriver jag dagen när jag skriver=)


Igår va de första dagen för Nicke de hade gått bra men han var bra trött när han kom hem... fick besök av Krille Jonas o Julia och lilla Svea=) hon hade blivit jätte stor=) sötnosen... satt o snackade om allt o inget typ... dom åkte hem vid halv 9.. vi gick o la oss preis efter de typ.. kockan tio knackade de på dörren fatta ingenting ... de var Julia hon hade glömt sina nycklar så hon kom inte in... stackarn hon hade fått bett sin granne att köra henne hit... de va tur att hon hade en sån snäll granne..=) Tänk om man själv hade de...


I morse så låg min kära sambo o drog sig alldeles för länge så vem fick ta ut hans hund?? Jo jag... fan om han fortsätter så.. då säljer jag henne själv... Tycker de är jätte jobbigt att gå med henne och vagnen.. hon håller ju påå att dra omkull den säkert fem gånger varje promenad.. så ne så får han inte fortsätta tycker de räcker att jag tar ut henne en gång om dan... bara de gör ju att humöret kan bli förstört en hel dag... Tyvärr... vissa dagar är hon helt underbar.... men de spelar ingen roll hans hund hans ansvar... jag har ju min hund o hon är mitt ansvar... jag måste se till att hon tränas o får den motion hon ska ha...

Sen blir de Familjecentrum med Emilia.. oså kommer Julia också=)

Va ute med hundarna förut först Diva men va bara ute en snabbis med henne 15min typ sen gick jag med Donna i en timme typ.. lilla Hampus vaknade ju 05.00 så ja har haft tid på mig=) Hampus somnade i vagnen.. så han sover nu på baksidan... skönt han var så gnällig där ett tag...=))


Nehe nu ska jag lägga mig i soffan en stund o dö=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå gumman... jag måste få korten du har från pölarna på hundarna alla mina bilder försvann ju när datorn krachade så alla min bilder på mange är ju borta.... =((