onsdag 7 maj 2008

Onsdag


Morgonen började klockan fem så jag gav han mat men sen sov jag vidare medans Hampus låg brevid mig o pratade o grejjade=) fick gå upp vid sex=) då blev han grinig o tyckte att vi skulle leka han o jag=) så vi lekte lite o grejjade lite va ute me hundar.. så somnade han vid 09.15 jag höll på o ringde runt lite och så glodde jag på TV=) lata mig.. sen vaknade hampus vid halv elva så då gick vi till affären tog med Donna ner till Fröjdholmen o kastade pinne..=) Hampus var jätte arg men till slut somnade han--=) på vägen hem hämtade jag posten... när vi kom hem så sov HAmpus bara 15min men han hade ju sovit ganska länge i vagnen =) så han var pigg=)) Ja vad gjorde jag sen jo jag dammsög diska o trokade lite o tvättade vek tvätt.. lagom kul=) men måste ju göras=)


Ja har nyss varit ute med Donna o jag har fan noll koll haha.. först kom de två hundar som jag helt missade så dom gick förbi o Donna var lös o jag var i min egen lilla värld elle not=) sen fem min senare kom de en tjej med barnvagn o en hund samma sak där missade de helt.. tur att Donna inte drar.. Pinsamt annars=)

Badade Hampus för en liten stund sen han tycker de är så kul sötnosen.. gav han mat o la han..så nu har han precis somnat=) Han är verkligen den jag älskar HÖGST på denna jord.. han är som min andra hälft... UNDERBAR!!!


Jag som aldrig ville ha flera barn men nu har jag bestämt mig vill ha en till sen får de vara bra... men kommer bara skaffa ett till om jag blir snittade tänker inte utsätta mig för de dära igen... Usch trodde jag skulle dö oså slutar de hela med att Hampus höll på att dö.. ne de vill jag inte vara med om igen... så de blir en till om jag blir garanterad ett snitt annars får de vara...


ne nu ska jag damma de sista sen ska jag sova... GOD NATT=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja visst. Man ska lära dom i tid. :P Hihi