torsdag 8 maj 2008

Fredag

Gud vaknade i morse av att jag Saknar min lilla syster Sandra väldigt massor.. den är hon som är på bilden=)) <3 <3



Igår va de sov morgon=)halv sju =) skööönt... var så nöjd.. vet inte vad han har för sig nu förtiden han vaknar typ 3-4gånger per natt .. men tror tänderna där nere är på G... I morse fick jag sova till sju..=) Nöjd... han är så söööt...

Igår va jag på föräldrar gruppen trodde inte jag skulle hinna men jag han... de va om tänder oså de va intressant mycket man inte tänker på..=) sen åkte vi till Svärmor.. de va trevligt käkade mat och Eline tog Hampus typ hela tiden.. =)

Beställde massa kort igår ... vill ju ha massa kort på min lilla son-..<3 <3 beställde i tisadgas också dom kom igår dom va fina men et var ett som blev fel så det får jag skicka tillbaka...
de är billigt =) -----> www.extrafilm.se

Gjorde intresse anmälan på tre lägenheter till igår två av dom var inflytt 1 juli den andra första augusti så de blir många visningar för stackars Ida=) haha... Hoppas på de bästa nu.. Känns lite knepigt att flytta nu när man har hittat lite egna vänner och när man faktist har någon att ringa o gå över till när man har tråkigt.... men men kommer ju o hälsar på titt som tätt=)) Känns jobbigt att bara träffa Nicke på helgerna men jag kan inte hänga upp mig på honom heller.. menar jag har tänkt att leva med denna människa i resten av mitt liv så vi hinner ju träffa varandra=) Men ja man vill ju vara nära dom man älskar... Samtidigt som de känns jobbigt att lämna allt o alla här så ska de bli lite små kul o bo själv vilket jag aldrig gjort.. se hur jag klara de...=) Men Hoppas Nicke flyttar inte fort=) Så jag är den någon som har ett jobb i Örebro till Nicke?!=))

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du flytta själv pullan? eller ja, Hampus såklart? jag och matte har pratat om att komma upp til er snart, i början på juni kanske om allt passar och så! :) pusspuss hade så braaa!!!!