fredag 9 maj 2008

Lördag


Igår la jag ner Hampus i vagnen satte på Donna kopplet oså gick jag till EMilia hon kom o mötte mig vid fotbollsplanen.. så gick vi hem till henne.. pratade om allt o inget tog hand om barnen käkade.. sen körde Emilia mig hem.. de va snällt.. sa att jag kunmde gå men hon skulle endå ner till affären...När jag kom hem tog jag ut Diva sen la jag Hampus han var jätte jätte trött..=) sen kom Älsklingen hem.. han var sleten.. han hade gjort en prov på jobbet o hans boss sa att det var en av dom bättre städningarna han hade sätt..=) blir så glad för hans skull=) sen har dom andra på jobbet antytt att han kommer få jobbet.. På kvällen igår skulle vi egentligen till Ove o grilla men de blev inte så Robin kom aldrig o vi var så fruktansvärt trötta...

Hampus vaknade halv sex i morse plus att han har vaknat tre gånger under natten... de har tar död på mig..=) men men de blir nog bättre snart... får helt enkelt stå ut=)


Vi ska säga upp den här lägenheten på Måndag.. Nicke ska nämligen bo med Foffa i stan.. Foffa hade fått en trea i Torvalla. så då ringde Nicke o frågade om han fick bo där med honom det fick han.. de blir jätte bra då slipper han pendla så långt han har hjälp med Diva och så är han inte själv... Får vi se när de bär av för mig... men va fan flyttar jag 1Juli så kommer jag tillbaka redan 2-3augusti för jag ska på dop/bröllop den 4=))!!!


Ne nu ska jag ta hunden min...=)

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå vad jag saknar dig!!!