lördag 10 maj 2008

Tider.. Lördag








Lägger upp några party bilder=)
Låg ute o solade nyss kollade igenom telen då hittade jag den här videon=) kom på att det är fan snart ett och ett halv år sen jag filmade de... usch vad tiden går fort... men de kvällen var jävligt rolig... jag saknar dom som fan...
Ja gud vad mycket man egentligen har gjort i sitt liv..=)
Lägger upp några party bilder=)








Ska snart dra till Nickes mamma o grilla Nicke o Hampus är redan där dom åkte tidigare så jag skulle få vara själv ett tag.. Kände mig bara irreterad o sur.-.. stackars Nicke fick ut för de..=( FÖRLÅT HJÄRTAT... sa förlåt men han förstod han sa alla har sina dåliga dagar.. skönt att han förstod iallafall.. men jag ska inte bete mig så där endå men men ibland kommer de bara...

1 kommentar:

Anonym sa...

FAAN vilken fuuuul bild!! :) saknar er också...!