måndag 12 maj 2008

Måndag 12/5




I lördags var vi i kövra o grillade det var jätte mysigt o mycket folk.. Smabon min blev lite för full=) haha... Jag o Hampus åkte hem vid tolv Nicke kom vid 4... =)

På söndag var jag jätte trött Nicke hade lovat att ta Hampus på morgonen så jag fick sova men han var så bakis att han inte orkade så ja de var bara att gå upp såg ut som ett lik o kände mig slö... Hampus hade ju sovit dåligt i 8nätter så jag var helt borta=) Skulle åkt på auktion men de blev inte så... Jag vaknade nämligen på golvet av att Donna pep o slickade på mig hade svimmat o slagit i pannan så har ett märke där... Nickes mamma kom o tog Hampus så jag fick vila men kunde inte sova.. sen gick Nicke upp o tog honom då somnade jag två timmar... skönt var de... åkte en sväng till Emilia Robin skulle fixa hennes dator sen åkte vi hem vid 21.00 ... la Hampus kollade lite på Tv... sen mös jag o Nicke lite.. sen var de säng dax...

I natt sov Hampus hur bra som hälst han sov mellan 21.30 till 03.30 sen från 03.45 till 08.15 trodde jag såg fel på klockan... Kände mig så glad o nöjd att han entligen sov så bra=)! så idag ahr jag haft lite mer ork fortfarande trött men känner mig bättre... Va på Baby massage idag i svensta med Emilia o Erik de va jätte mysigt... Hampus han höll på o talade med charlie bäbisen som låg brevid=) haha... så söt.. alla bäbisarna va typ mellan 11dagar till tre månader oså va de Hampus =) haha.. va o handlade lite också solskydd, tvål,babyolia, nutrilett ja de va la de... på vägen hem åkte vi till Eline och lämnade Hampus... Tänkte jag skulle få städa utan avbrott.. så ja nu har jag gjort de klart... Robin o Nicke skulle hämta Hampus innan dom kom hit... så dom kommer snart tror ja=)..

I morgon ska jag till Emilia o kolla när dom släpper ut korna=) de ska bli kul-... de ser ju så roligt ut när dom hoppas o skuttar o far=)!! ...

Inga kommentarer: