tisdag 13 maj 2008

Tisdag 13/5


I natt sov Hampus så där.. vaknade tre gånger men sov till halv 8 så jag klagar inte... Jag Donna o Hampus gick till EMilia vid halv tio skulle dit o kolla när dom släppte ut korna=)) de va kul.. Carro mogge Kelly o deras två släktingar var också där o kikade=) sen fikade vi lite.. sen åkte dom jag gick hem strax efter... kom hem pratade med Penny sen med Ida o lägenheten va skabbig sa hon men mycket berodde på att det var så stökigt.. men skulle få nya tapeter o nytt golv i köket.. så jag har takat ja.. se om jag får den..=) Hoppas... Mamma sa idag att jag får hennes käks möbler och soffgrupp.. =) de va skönt då slipper ja de med så mycket här ifrån..=) ger det till Nicke istället så då har han allt..=)


Känns mer o mer i magen att de kommer bli jobbigt utan Nicke vid ens sida... Älskar han så fruktansvärt mycket... men vi kommer ju träffas på helgerna.. så ja man får härda ut.. kan ju inte styra sitt liv efter kärlekens bästa jämt.. måste ju tänka på en själv ibland också... De kommer bli bra...

3 kommentarer:

Trucha sa...

Du e tuff du! kommer att sakna er i massor, men det finns ju internet och telefon:) Kram

Anonym sa...

hoppas du får den så du kommer hem snart saknar ju dig =)) och så missar jag ju hela hampus uppväxt....

Anonym sa...

du är härlig du! va stor han blitt! :)