torsdag 17 april 2008

Konstig blog??


Måste fråga er som läser min blogg... är mitt foto på mig brevid de jag har skrivit eller där nere??!! förstog ni hur jag mena??!=)

Sen är datumet fel de jag skrev igår står de ju den 15 på?? fast jag skrev de den 16?? Mysko.. aja=))



Va ute med Donna nyss och så kom de en Mastiff från ingenstans och hoppade på henne=( har bara hittat ett djupt sår... tur de... annars är de bara skrubb sår ser de ut som typ.. tur att det gick så bra som de gick... Mastiffar är ju så stora... så min lilla Donna fick panik... jag menar hon som är rädd för Rex o Bamse som är världens snällaste och aldrig har gjort henne illa men hon tycker det är läskigt med stora hundar (dom är pyreener/Mastiff)... vad kommer hon inte tycka nu??? o vi som hade tränat på hundmöten o hon hade blivit ganska duktig faktist.. så ja nu är de väll bara att börja om!! Känns lite tråkigt när de väl gick framåt med mötena... så händer det här!! hm hmm ja man ska väll inte bli förvånad eller?=) Får väl spendera timmar med Rex o Bamse när jag kommer hem...Terapi=)


Hampus han skrattade för första gången igår=) SÅ SÖÖÖT=)) jag rös i hela kroppen=)) <3 Mitt hjärta...


Ne nu ska jag dammsuga lite..=),

1 kommentar:

Trucha sa...

Fy va tråkigt för er och stackars Donna!
Vad sa ägaren till den andra hunden så? Fick ni åka till veterinären? Kram