fredag 18 april 2008

Vikten?!


Ja Donna mår bra och har inte ont iallafall inte någe som jag märker.. man vet ju aldrig med hundar dom behöver ju int visa de... Men har varit ute o gått två timmar idag och det var inga problem... mitt gull... Ja när vi var ute och gick nyss så kom de en jätte bamse lång hårig schäfer från ingenstans men den hade lina.. hahha jag höll på o skita ner mig men så helt plötsligt tog de tvär stopp=) hahah då skrattade jag lite åt mig själv... Ägarn stog precis i skogs kanten och han bad om ursäkt om jag blev rädd=) sa till honom att det var ingen fara va bara glad över att han satt fast..=) sen frågade han om dom fick hälsa o självklart fick dom de lite terapi för Donna det gick jätte bra... men när han försökte leka med henne sprang hon ifrån honom=) haha till slut visste hon precis vart linan hans tog slut=) så då stog hon o retade han lite... Gubben var hur trevlig som hälst. han tyckte att det var kul att det var fler en han som inte hade jakthund=) det tyckte jag med=)

sen gick vi vidare och då kom de en häst som var lös=) den hade rymt ägarn kom efter springandes=) såg lite kul ut.. jag menar hur hade hon tänkt att hon skulle hinna i kapp hästen?=)


Var på föräldrar gruppen igår=) de var trevligt=) Hampus va lite trött på slutet bara så han var lite gnällig...men de gjorde inget=) Sen efter de så mätte o vägade jag honom... Lilla Hampus hade gått ner 50g=( inte bra.. men hon sa att jag skulle komma tillbaka på Måndag så skulle vi se om han hade gått ner mer... då skulle hon ta en närmare titt på honom... han ska ju få sin första spruta då också.. får vi se hur de går... lilla killen.. Jag älskar honom så fruktansvärt mycket.. han är mitt allt... just de Hampus har kommit på att det är så tråkigt att ligga i vagnen så nu ska han promt sitta annars ´skriker han så nu sitter han med kudde bakom ryggen och är skit nöjd=)


Måste bara säga att jag älskar Nicke <3


I morgon ska vi hämta en soffa som jag hittat på blocket en hörn soffa=) ska bli så skönt o bli av med den soffan som vi har=) NÖJD=) den är inte över snygg den vi köpt nu men mycket bättre en den vi har.. får köpa en sån som man vill ha sen när ekonomin tillåter=)

Nicke ska på jobbintervju på Tisdag... jag hoppas verkligen han får det... skulle vara så underbart...=) slippa ha soc.... Vet inte men de känns inge bra att ha soc..=( känner mig misslyckad typ... asså dom finns ju där för att hjälpa men jag vill försörja mig själv o inte leva på skatte pengar.. ne fy.. så nu håller jag verkligen tummarna för att Nicke får jobb på tisdag=)



Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer en att Penny du är en mycket bra vän<3

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kul om han fick jobb så ni också kan börja unna er saker ni är värda!