lördag 19 april 2008

Lördag!!


Sitter här och väntar på att min kära sambo ska vakna någon gång=) så vi kan åka o hämta soffan=)

Gick upp vid sju när älskade Hampus vaknade=) gav han mat sen gick vi o duschade. oså gick vi ut med Donna i en timme typ o Hampus höll sig vaken hela vägen=) nu sover han o jag sitter här i min ensamhet=) jag har diskat dammsugit o plockat undan lite grejjer... ska torka golven snart tänkte jag.. men tog en paus i mellan=)







Brukar du komma i tid: Ja, inte ofta jag är sen
Vad hade du i din mun senast: mjölk
När mår du bra: av många saker
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: glad =)
Kan du laga mat: Ja.
Vad pluggar du: inget!
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: ibland
Vad har du på dig: Underkläder, linne o luffarbyxor
Är du aktiv i skolan: går inte i skolan
Vad saknar du: Vad? körkort
När och varför grät du senast: oj, vet inte?
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Ja, mös med Nicke
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Vad ska du göra i sommar: vet inte riktigt
Är du nöjd med ditt liv: nja kunde haft bättre ekonomi annars så=)
Vad vill du jobba som: finns olika jobb jag kan tänka mig, Personlig assistent,affär, hund dagis m,m
Har du tråkigt just nu: JA
Vad gör livet värt att leva: Hampus, Vänner, Nicke, Familj, Donna
Vad i livet ångrar du: ja de finns en del saker.
Är du musikalisk: Icke.
Vad lyssnar du på för musik: lite olika
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Nja
Är du trött: Nej
Vad gör du imorgon: Ja leker med Hampus. fortsätter att träna Donna. Har lovat penny en sak=)

Din första
Operation: magen när Hampus kom=)
Första piercingen: Öronen, Näsan
Första bästa vän: Anna
Första priset: ??
Första sporten du började på: Gympa
Första husdjuret: Fågel
Första semestern: skara sommarland
Första konserten: Kommer inte ihåg
Första kärleken: Mellanstadiet=)

Favoriter:
Filmer: Finns många
Tvprogram: Efterlyst,lyxfällan, m.m
Musik: Olika
Drink: red bull vodka
Kroppsdel (på kille): Ryggen
Sport: Hocky
Plagg: luffarbyxor, linne
Skola: Ingen, men gick på Risbergska
Bok: Mannen som kallades det

Just nu:
Äter du: Nej
Dricker du: Nej
Ska du: torka golv
Lyssnar du på: Tv
Väntar du på: att Nicke ska vakna
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Busig eller lydig: både och

Inga kommentarer: