onsdag 2 april 2008

LångPromenad


Idag tog jag Diva och Donna oså gick vi på lång promenad=) det var härligt väder hundarna var jätte duktig trots att jag gick med dom samtidigt.. STOLT=) hahha blev inte sur en enda gång... va ute mellan halv tolv och två.. när jag kom hem åt jag lite sen var det bara att springa till barnmorskan skulle vara där 14.30. Det gick jätte bra pratade om förlossningen oså där... så fick jag p-piller fick ta ett grav test också men det var negativt.. tur va det.. vill inte sätta en ny människa till världen som det är nu.. Men är lite orolig endå grav testen har ju inte funkat förut för mig men jag märker ju om mensen försvinner...

Ska snart ut me Donna oså ska jag äta kvällsmat.. sen tror jag det blir en tidigt kväll faktist-- skönt...




skulle lägga upp en bild från promenaden men det gick inte av någon anledning.. får se om det går senare kanske=)

Inga kommentarer: