torsdag 3 april 2008

Middag



igår gick jag upp vid 8 då min son tyckte att det var dax=) så gav jag honom mat bytte på honom sen klädde vi på oss gick ut med Donna... sen käkade jag frukost gött var det=) gjorde värsta frukosten med ägg massa pålägg oså tänkte att jag skulle överraska Nicke lite men tror ni den trötta människan gick upp???=) haha ne så jag fick äta min fin frukost själv.. men de gjorde inget.. en halv timme efter att jag hade ätit så gav jag Hampus lite mer mat sen klädde jag på honom mig själv och Donna igen så gick vi lång promenad skulle gå en väg hade jag tänkt men gav upp ganska snabbt det var ingen ide med vagnen så vi gick en annan väg istället=) var väll hemma till 13.30 igen.. hampus sov en stund till=) gos... Sen så på någe vis så blev det bestämt att vi skulle bjuda Nickes mamma och bröder på mat.. så det var bara att sätta fart... Kött Pommes sallad och sås=) gött blev det men det var ett tag sen man gjorde mat åt sex personer...=) men det var jätte mysigt... så gjorde jag äppelpaj till efterrätt=) den och mat var jätte uppskattad.. alltid kul när man får beröm...



Har inte druckit någon cola en det går ganska bra.. de är jätte jobbigt ibland. men JAG SKA KLARA DET HÄRA=)) HEJJA PÅ MIG=)) HAHAHa

Idag är det Fredag jag har inte en aning om vad man ska hitta på...! Men ska ut på en lång promenad själv med bara Donna... bara hon och jag=) Om fyra dagar blir hon 3år tiden går så fruktansvärt fort... den bara springer iväg..... Hoppas det blir många år med henne. Hon är ja hon bara är HELT UNDERBAR=)<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad duktig du är heja heja ullis =))

Johanna sa...

vad du är duktig!! du kommer klara det, kvinna av stål. Sitter han redan? vilken raketbebis ni har fått! lik nicke tycker jag! pusss gumman!