lördag 12 april 2008

Lördag


Idag är det Lördag men jag tycker de känns som Söndag=)


Igår så gjorde jag inte så mycke dammsög torkade golv plockade undan lekte me hampus va ute med Donna o lekt massa massa=) haha de va skit kul... hon försvann i snön flera gånger=))



Idag kom Robin bakfull som fan oså hade han köpt mat till oss=) så de blev kebabrulle för mig=) gött=) nicke fick Pizza o robin hade köpt kebabrulle... Mätt som bara den blev ja fast jag bara åt halva typ! Sen gick vi till granngården o hämta mina p-piller... Senare sen kommer Affe, Foffa och Inez=) de ska bli så kul o träffa dom.. de va 1000år sen... så de ser jag fram imot=)) hade varit kul om Milan också följde med men han skulle hem till Anneli... Men får träffa honom en annan dag...



Idag ska far min ha inflyttningsfest får se hur nykter han är ikväll=) haha han lär ju ringa då=)

Inga kommentarer: