måndag 19 maj 2008

19/5 redan på Lördag

bilden är på mig o Hampus igår kväll=)




Ja på Lördag flyttar jag hem till pappa.. de blev fortare en de va tänkte men efter som att hundarna inte går ihop längre så är det inte mycket att göra... Känns jätte jobbigt fick lixom inte förbereda mig på någe vis... Grät säkert 1000gånger igår känns så jobbigt att lämna Nicke...=( men jag vet att de är bäst så här... funkar de inte så får vi lösa det... Just de dära att lämna Nicke min älskling han jag älskar så högt på denna jord att inte få sova med honom att inte träffa honom varje dag... Kommer bli kämpigt först och många tårar blir de men man vänjer sig.. de är ju inte så att vi aldrig kommer ses mer... Så ja de ä bara att börja packa alla saker.. Robert o pappa hämtar mig på Lördag kväll så då ska allt vara packat o klart... Men de är ju inte så mycket med tanke på att jag lämnar nästan alla möbler till Nicke.. Jag ska ju få mammas köks o vardagsrumms möbler sen när jag får en lägenhet... Känns lite knepigt att flytta hem till pappa igen=) men vem vet de kanske blir kul... De ä ju inte allt för länge jag ska bo där=)! Pappa och jag går ju bra överrens så de kommer inte bli några problem...


Hampus sov enda till 8.30 idag de va skönt... Emilia kommer o hämtar oss snart ska till baby massagen..=)

De är också en sak som känns lite tråkig att jag har mina vänner här nu Rebecka Amanda Emilia Carro m.fl. men jag kommer ju vara här ganska mycket så kommer träffa dom endå... =) sen finns de ju internet o tele=)! Tur är det.. hur skulle man annars klara sig??=)!

Ne nu ska jag fixa de sista innan vi ska åka..=)!

5 kommentarer:

Anonym sa...

men va skönt för dig.. då får vi väl ses här hemma ist då :) va smal du ser ut i facet :=)

Tårar gör ögon fina..

Anonym sa...

Jaa, vi ska vara särbo ett tag. jag vet inte nånting känns det som.. bara att jag vill leva med mig själv!! :) konstigt att vi gör de på samma gång du o jag...:)

Anonym sa...

ÅÅÅH!! GULLISSS JULLISSSS!!! MÅSTE TRÄFFAS!!!

Trucha sa...

Som jag sa idag, det känns förjävligt att du ska flytta. Men samtidigt förstår jag varför och så. Plus att jag hoppas ju att du kommer och bo här minst inom två år:) Är vad jag tycker är rimligt att du bor borta..:) Och som sagt du kommer ju upp och hälsar på plus att det finns tele och internet:) Sen får vi väl masa oss ner någe också:)
Förresten har du inställt så alla kan lämna kommentar? Eller bara vissa, Carro hade försökt men det gick inte...
Kramiz

BECCA; sa...

OOMG VA DU HAR BLIVIT SMAAAAAL!