måndag 19 maj 2008

20/5 MammaFika


Ja idag är de mammafika hos Carro=) de ska bli så trevligt.. skönt att ha någe att göra.. sen ska jag hem till Mikaela o Fika så jag hinner se hennes nys lägenhet=)!! de är ju ett MÅSTE...=) ska städa idag igen också.. Fattar inte hur vi lyckas??!! men ja på någe vis får vi till de iallafall..!!

Idag ska jag be o kartonger på Ica också så jag kan börja packa saker.. oså ska jag löpa sopsäckar så jag kan slänga ner alla kläder lakan handdukar m.m.

Har nyss duschat o tvättat Hampus så Hampus är klar jag ska bara sminka mig lite så är jag klar också=)! Ska ut med Donna innan jag drar också...


ja grät bara tre gånger igår=) duktig jag..=) Men varje gång jag gråter nu så tänker jag på allt bra med att flytta odå blir de bättre... Nickes mamma var här igår.. tror hon börjar acceptera allt mer o mer... de känns skönt...

ne nu ska jag väll göra någe vettigt istället för att sitta här=)!!

Inga kommentarer: