torsdag 22 maj 2008

22/5 mycket riktigt

Kolla in Hampus ögon=)! hahah.. de är Hampus farmor som håller=)!



Ja Hampus hade öron inflamation... men bara på vänster sida... så de va ju inte konstigt att han skrek som han gjorde igår=( stackarn... Ja otur va där imot att alla mina pengar va med Nicke i stan och jag fick inte tag i Eline.. så ja blev fundersam o funderade på hur fan jag skulle ta mig till Svensta o hur jag skulle få tag i pengar??!! men så ringde ja Emilia o frågade om hon kunde köra iallafall... sa då att jag skulle ringa upp när jag fått tag i Eline men underbara Emilia sa då att jag kunde låna pengar av henne tills i morgon... De va guld värt...=)! tackar vännen..=)!! Sen de här med att få i han Pencelinet de är ju lättare sagt en gjort.. i vanliga fall så borde han svälja de med tanke på att jag sprutar in de så att man ska svälja atomatiskt men inte Hampus..!! men de går om man tar putte lite i taget... =))

Pratade med Linn idag..=) de va så roligt o tala med henne.. blir ju inte så ofta längre hon är ju överallt hela tiden.. Ja menar hur dyrt är de inte att ringa till Norge?! London? Spanien... ja hon reser o reser en riktig luffare=)! hhaha... snart ska hon tillbaka till spanien.. men jag hinner träffa henne innan.. de ser jag verkligen fram imot=)! <3

I morgon är de Kalas hos Carro =) Alfons fyller hela 2År..stor kille=) så de blir trevligt...

Jaha nehe vad ska man göra nu??!! jo jag ska vänta på tvätt maskinen oså ska jag bada Hampus så han är ren o snygg i morgon=)!! se vad man sak sätta på han?!?! Just fan vad ska jag själv ha på mig??? har ju packat ner alla kläder nästan!! oj.. kanske får packa upp de igen... känns ju lite otrevligt att gå dit i mina berömda luffar byxor=)!! ja ne nu måste ja leta o se vart jag har packat ner alla byxor..

Inga kommentarer: