söndag 25 maj 2008

25/5 Örebro

ja nu är man örebroare igen med blandade känslor. tror jag grät 95% av tiden igår usch de va så fruktansvärt jobbigt att lämna Nicke... Något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv... saknar han fruktansvärt mycket redan... Man kommer verkligen på så själv hur mycket man älskar honom... Ja skulle denna man en dag fråga om jag vill bli hans fru skulle svaret bli JA,,, jag vet att han är den jag ska leva med i resten av mitt liv...

Resan gick bra Hampus va lite grinig i slutet bara men annars var han jätte duktig... gooos... Donna hon bara myser hon älskar pappa .. funderar på om hon tycker mer om honom en mig?? han har avrit ute me henne varje gång sen vi kom hit.. de är faktist skönt o bli lite bortskämd,,,=))

Idag fick jag en lägenhet elle ja jag ligger etta på den så ska ringa i morgon så jag får komma o tita på den...

Idag ska vi till Jennie o fika de ska bli kul o träffa henne o mina små systrar..=)) Ska kolla om Malin o Robert ska med också.. sen ska pappa lämna bilen på servic... jag vet inte vad jag ska göra ikväll? har försökt få tag i Nicke men de går inte så bra för mig=) men han ringer väl när han ser att jag har ringt.... Min älskling.. tänker på han hela tiden... men vet att jag måste pröva gör jag de inte nu.. när ska jag då göra de?!

nu ska jag byta på Hampus oså ska jag underhålla honom lite=)

ALLA DÄR HEMMA I MYRVIKEN O RUNT I KRING TÄNKER PÅ ER SAKNAR ER,,, MEN JAG KOMMER NÄR NI MINST ANNAR DET=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hör av dig när du känner fört! grattis på din första mors dag:) Hoppas de e stolt! Pussss från oss!