måndag 26 maj 2008

26/6 mycket gjort

igår blev de att jag pappa Hampus Malin Robert o Micke åkte till Jennie Sandra o Cajsa o fikade de va jätte trevligt jennie höll Hampus typ hela tiden=) gull.. när vi kom hem så gick ja o malin ut med alla hundarna o Hampus sov i vagnen nästan hela vägen... vi var ute i två timmar de va så skönt..=) Donna är som hon va förr igen inte alls stressad eller så de är skönt.. o enu bättre är de att jag slipper morgon promenad pappa tar henne varje morgon innan han går till jobbet så då går han en runda som tar en timme ... de är skönt slippa dra på Hampus kläder o allt på morgonen¨.. så nu kan vi ta de lugnt o vänta på att Hampus ska sova igen då går jag ut me henne=))

Idag så skulle jag på visning i brickebacken de hela började med att jag sov förlänge så de blev jätte stressigt... trodde Hampus skulle vakna som han brukar men ikke han vakna vid halv 9 o tåget gick tio i så vi skyndade oss men när jag halv vägs var till tåget typ så ringde Malin oså sa hon att hon kunde köra mig istället... gick tillbaka så gick vi hem till henne fick lite hundgrejer (tackar malin=))) sen åkte vi trodde visingen var halv elva men ne den va halv tolv så vi åkte till Ida så länge hennes katt hade fått en kattunge vet inte om de har kommit fler nu?... sen åkte vi tillbaka till visningen men ne då kom aldrig bovärden så ja då åkte vi till Willys o handlade blöjor o ersätning sen käkade vi på Max sen åkte vi till hennes pappas djuraffär o hämtade en skölpadda o massa grejer till den... de va någon udda sköldpadda den hade mjukt skal..=) sen åkte vi hem jag gav Hampus mat sen gick vi en sväng med Donna sen gick vi hem har städat o PLockat lite nu så nu är de mästa upp packat iallafall d jag behöver oså har jag lagt hampus städat ena badrummet o grejjat lite i köket=) oså har jag pratat med min älskade Nicke fy fan vad jag saknar honom... min älskling... de går bättre o bättre gråter inte lika mycket men saknar han så fruktansvärt mycket...

Hampus han är förkyld men örat verkar mycket bättre så de ä skönt... Han pratade med Nick i telen idag o han blev jätte glad oså ville han ha telen hela tiden..<3

Hampus o Nicke <---- Älskar er med hela mitt hjärta ni är dom bästa<3 <3

1 kommentar:

Trucha sa...

Saknaden var stor idag när jag fick åka själv på massage, Erik ville inte alls bli masserad..han sakna nog Hampus;) Nya mamman Carina va me och hon verka trevlig.
Men hon e ju ingen Ullis:(

Man kan säga om dig Ullis,
Att du verkligen e en gullis,
Lättsam att umgås med,
kunde prata med när man led,
I ditt ansikte är det alltid ett leende,
Förutom när du fick en lastbil i ditt seende:)
Saknar dig enormt nu,
Man snart kommer säker du,
Kram