tisdag 27 maj 2008

27/5 Träning

Idag har jag o Malin varit ute o gått o Malin har hjälpt mig att träna Donna när de gäller hundmöten de va så kul o de va jätte bra o få veta vad man gör för fel som man inte tänker på=)) så nu jävlar är de träning som gäller för både mig o Donna...=)) var ute en sväng förut själv med donna Eller ja Hampus va med också men iallafall så var vi ute i en halv timme o träffade 7hundar o de gick jätte bra alla gånger trots att den ena kom cyklandes..=) så stolt så i morgon är de fortsatt träning=) i orgon kommer Penny o Hera och så kommer Linn också< de ska bli så kul o träffa dom.. va alldeles för länge sen... jag var med malin till marieberg idag också... Malin köpte jätte fina solglasögon till Hampus=) oså hittade jag en vagn jag ska köpa till Hampus nästa månad.. han kommer viserligen inte kunna ha den en men sen när han kan sitta själv ordentligt oså...=)) den va så sjukt snygg=))

Min Älskling fick jobbet idag... så stolt över honom.. fast jag visste redan att han skulle få de=)) han är ju så duktig=) Älska<33

Emilia hade ringt flrut fan att jag missade de=(( hade varit kul o surra lite... Har inga pengar på telen heller=( aa Hoppas hon ringer igen... tänkte på henne förut tänkte att ja egentligen ska Emilia hämta mig om en halv timme oså ska hon säga fan nu va du först igen... sitta 0 surra till Svensta sen ha massage sen hem... Saknar!! Men när jag kommer hem då MÅSTE vi ha MAMMAFIKA... Saknar de...


ne nu ska jag vara social i telen med Nicke...<3 <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad :D

Kolla lite längre ner på min sida så får du se. :P Hihi