torsdag 29 maj 2008

UTMANAD

Utmanad
Fick en utmaning av Anneli.

För Fem år sedan: ja för fem år sen hängde jag på raggartorget söp som ett svin o åkte bil o levde allmänt livet (tyckte jag då)..=)

För Tre år sedan: va jag duktig i skolan, söp ganska mycket då också.. va glad som vanligt och hade väldigt mycket funderingar kring hur livet skulle bli. oså blev jag hundägare till underbara Donna

För Ett år sedan: blev jag gravid med Hampus flyttade till Myrviken va TOK kär i Nicke (vilket jag fortfarande är)..

För Tre månader sedan: hade jag varit mamma i en månad, trivdes jätte bra... Lärde känna Carro Tomina o EMilia bättre.. jag o Nicke hade varit tillsammans i 1½ år

Igår: va jag o tränade Donna med Malin, Linn Cecci o Penny var här o hälsade på. Hampus satt i vagnen för första gången...

Idag: har jag varit o käkat med malin varit ute med donna städat hela undervåningen försökt lära Hampus säga mamma som vanligt... =) men de går inte så bra...=)

Imorgon: ska jag kolla på lägenheten träna mer med donna träffa penny ida jolene o johan och MAlin så klart..=) ska till Öbo o till Försökringskassan annars har jag ingen anning vad jag ska göra sen..=)


nu utmanar jag Emilia Carro Penny Becca Malin

Inga kommentarer: