lördag 31 maj 2008

Seg 1/6

Igår va jag med Penny på marieberg de var trevligt.. penny bjöd mig på macka som vanligt... men ja va fan hon ä rik o jag fattig=) så ja hon får dela med sig till dom fattiga=) köpte iallafall två linnen tre ramar o en duk... linnena hade jag presentkort på ramarna o duken va på rea så ja nu har jag verkligen 0 kronor på kontot men men sånt ä livet... hoppas pappa är snäll o kan ge mig lite dollars...

Försökte prata med min pojkvän igår de gick väll mindre bra.. får ont i magen när han inte är som han ska.. hoppas han ringer sen..=((

Idag ska jag till Matte o Johanna. de ser jag fram imot...=) mina sötisar...

På Fredag bär de av till Stockholm.. de ska bli kul.. ska vara barn ledig hela dagen.. mamma ska ha Hampus o pappa ska ha Donna...

ne nu ska jag byta på Hampus för nu har han bajsat klart=)

Inga kommentarer: