söndag 1 juni 2008

FAAAAN 1/6

Micke kunde inte åka med mig till Matte o Johanna tyvärr=(( såg fram imot de men de blir fler gånger..

Har pratat med Älskling idag nu känns allt bra igen..=)) ÄLSKAR DEN MANNEN HUR MYCKET SOM HÄLST!!!<3 <3 <3 <3 <3 <3 Han är en så underbar pojkvän han gör konstiga saker ibland men vem gör inte? Hr som hälst är han min och jag har tänkt att ha de så tills döden skiljer oss åt... <3 <3 <3 <3 <3


Hampus han växer o växer o lär sig nya saker för varje dag... så roligt... Vill ha en till men ja jag siktar på att nästa ska komma 2011 typ om allt är som de ska då... de kan man ju aldrig säga men är ekonomi o jobb o förhållandet bra så ja då vill jag... men Nicke vill inte men de hinner ändras på tre år hoppas ja=) hahah.. Jodå de ska nog gå vägen...=)



JAG ÄLSKAR DIG NICKE SUNDIN<3 <3

Inga kommentarer: