måndag 2 juni 2008

het dag idag 2/6

idag åkte jag med pappa i till Örebro så ja dagen började halv sex gjorde i ordning mig själv sen Hampus sen for vi åkte hem till mamma va där till tio fick ett linne en tröja av mamma sen fick HAmpus en tröja också oså fick jag en bikini=)) mamma är bra underbar hon=)) bra saker har hon jämt köpt till mig=)) vid tio drog jag till Ida o Johan först va vi ute med barnen sen gick vi till vårdcentralen sen affären sen kollade vi på lägenheter sen drog vi till Adde o Therese fikade lite Hampus sov hela tiden typ men Jolene o Tindra lekte=) söötisar... sen gick vi till johan o Ida igen Ida klippte mig tackar =) de är så skönt bli av med dom dära äckliga topparna... sen klippte hon johan också men han inte se hur de blev för pappa kom o hämtade mig innan de blev klart.. så ja nu är jag hemma pappa o Robert är ute o åker motorcykel malin skulle äta midda med sin syster o jag är barnvakt åt cajsa.. Hampus springer i stolen.. han är jätte intresserad av förstärkarn..=)) kanske blir en tekniker?? =))

Vad ska man säga mammalivet är underbart... ja trivs verklign mycket bättre en jag trodde att jag skulle göra... trodde jag skulle tycka att det var lite mycket att hålla reda på.. men ja på någe sätt är de inte det allt bara görs =))

Blev så sur idag fattar mig inte på politikerna lyssnade på radion.. Sverigedemokraterna hade lagt ett förslag om att de skulle bli obligatoriskt med avslutningar i kyrkan dom som inte ville vara med behövde inte de men dom mena på att det är en Svensk tradition ... Håller med till 100'% men ne politikerna röstade ner dom.. jag menar flyttar man till ett land får man fan anpassa sig efter de landets regler och traditioner passar de inte så va inte med då.. varför ska vi ändra precis allt??!!! Blir så förbannad bara av tanken... så sitter ngon jävla miljöpatrist och säger att ja men man ska vara tillsammans på skolavslutningar o inte hålla på o splitra på barnen!! men va fan de är ju invandrarna som gör de!! ja menar kunde dom bara anpassa sig så skulle vi inte ha de här problemet...

a skit samma måste ta Hampus... skrivr kanske mer sen. Puss o nKRam

Inga kommentarer: