tisdag 3 juni 2008

Dålig dag 3/6


Idag mår jag inte alls bra hat haft mardrömmar tänker för mycket vet inte om de gör att jag känner mig sjuk på kuppen.. usch... en sån här dag vill jag inte vara 60mil ifrån Nicke de blir lixom inte bra... saknar han hela tiden... de blir 1000gånger värre när man mår så här... försöker underhålla HAmpus så mycket jag kan men känner att jag har inte orken idag... men ja vi har vart ute idag iallafall.. åkt kana o kollade när dom andra barnen gungar ... Donna va jätte duktig hon låg där hela tiden hin rest sig två gånger på 20min... Stolt..=) Malin skulle varit med o sett=) hihi... ja jag saknar Emilia Carro Rebecka <-- mina mammavänner=) hade alltid så kul på mammafikat... saknar så de gör ont... Ni skulle bara veta hur mycket jag tänkr på er=) Emilia som är så snäll o tog med mig överallt... som va sen jämt i början men sen blev de bättre Carro men sin kommentarer Rebecka lendet själv alla barnen som hade massa tok saker för sig... SAKNAR SAKNAR.... Men snart kommer jag hem o hälsar på... de ska bli kul=))


ne nu ska jag sluta klaga en massa o försöka få något gjort .. om de nu går... Puss o Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

han sitter, redan! du har en superunge! :) hoppas vi ses snart.. PUSS