onsdag 4 juni 2008

Lång dag 4/6

Dagen började halv sex eller ja 05.35 så fick skynda mig o bli klar så jag kunde åka med pappa 06.10 in till stan fick mata Hampus i bilen=)) pappa slppte mig i tybble tog bussen till Johan o Ida gick dit o väckte dom klockan 07.00=)) haha... käkade där oså sen vid 14.00 kollade jag på en lägenhet o den ska jag ha den va fin o bra=)) så första september får jag min lägenhet=)) skööönt... efter de kom Malin o hämtade oss åkte för att köpa en ny data men ne dom hade den inte på lager ringde till el giganten dom hade den inte heller så nu har jag beställt den över internet istället skulle ta max 7 dagar.. så ja de kan jag vänta på.. så där rök mina skattepengar men de är en bra investering=)) efter de va de bara att packa göra sig i ordning igen Malin kom o hämtade mig så åkte vi in på marknadsafton i Örebro... de blev stumpor o badbyxor till hampus o ett paket till Nickes mamma..=) Träffade Tessan på stan de va ja tre år sen jag träffade henne de va så kul.. när hon såg Hampus så frågade hon vems han va så sa jag min.... Då trodde jag att hon skulle svimma=)) hahah... söööt... gamla tider blir man påmind om... =)) nu kom min jätte fulla pappa hem=))!! hahah trodde han skulle ramla ner för trappan=) ja vad ska man säga?!=) tur att han har tagit leigt i morgon... Ja just fan kommer till Myrviken den 26 eller 27... så alla vet de=)!!


Puss o God Natt<3

Inga kommentarer: