torsdag 5 juni 2008

sov morgon på hög nivå 5/6

ja morgon eller ja morgon o morgon den börjadde 09.30 vart helt paff när jag fattade vad klockan va!!! ja så de vara bara att gå upp packa allt som skulle med till mamma väckte pappa sen åkte vi med malin till stan pappa va tvugen att hämta sin bil som va i stan.. själv gick jag en sväng på stan de blev en sjömansdräckt o en simpsons dräckt till Hampus sen gick jag o köpte äpple o vindruvor va så fruktansvärt hungrig sen började jag knalla till mamma lättare sagt en gjort med alla studenter men men de va bara att stå ut=)) på vägen till mamma träffade jag Niklas de va ju säkert två år sen iallafall de va kul stog o pratade en bra stund sen fortsatte jag mot mamma fick sitta o vänta i 40min sen kom mamma=)) käkade spagetti o köttfärsås... gött... sen drog vi till marieberg så jag fick ett par byxor ett par troser o ett par kort byxor=) nööjd... billigt o ha en snäll mamma=) plus att hon hade köpt en bikini till mig =))

ne nu ska jag gå o sova blir nog en lång dag i morgon... klockan 8 kommer Martin o hämtar mig...

God NAtt

1 kommentar:

Trucha sa...

Hej gumman! Vad underbart att du kommer den 25 eller 26!! Vad var det för simpson räkt du köpt till Hampe? misstänker att vi kanske köpt lika.....Kram