fredag 6 juni 2008

Nationaldagen 7/7

Igår va de Sveriges dag så Hampus va hoss mamma Donna hoss pappa o jag åkte till stockholm med Martin Kenneth Anna och Jon.. de va jätte kul träffa alla... synd bara att de blev som de ble på slutet.. men men vad ska man säga?!!!

Saknar min älskade Nicke jätte massor... min älskling... Är fan skit nervös i mellan åt att han vill göra slut men ja de hör väl till kanske?! men snart kommer jag hem =) då ska jag försöka hinna träffa alla .. Iallafall Carro Emilia Rebecka Daniel alla på fabiansgård självklart Robin o min älskade Nicke...<3 <3

ne nu orkar jag inte skriva mer... kanske skriver senare...=)

1 kommentar:

Trucha sa...

Japp det e samma dress vi köpt med simpson. Bart som har en gloria och så står det mothers litel angel:) Anders älskar ju simpson:) Jag saknar dig också!! kram