tisdag 17 juni 2008

17/6 Tiden går

På två mils vandringen malins nalle är de som är i vattnet=)


På två mils vandringen



<3 Hampus ska precis nysa=)



Oj tiden går så fort har ju inte skrivit sen den 14.... Ja nu är de bara en vecka o två dar kvar tills man ska till Östersund elle ja myrviken o kövra iallafall..=)) ska bli så kul att träffa alla.. o nu så ska jag ju stanna en vecka=)) så då hinner man med mycket... Underbara malin ska ju ta med Donna till fjällen så de gör att jag kan vara kvar längre..=)) nöjd...

I söndags va jag Malin o Malins mamma Lena ute o gick vi gick två mil=)) de va så mysigt skönt o ja bara helt underbart... va så skönt att bara gå o gå..=)) sen är de ju alltid skönt med trevligt sällskap....=)


Idag har Penny o Jönsson varot här o tagit en kaffe de va mycket trevligt sen åkte ja till stan med bror min lilla syster o Malin o Hampus va med så klart... åkte o dumpade Robert o Cajsa vid tatto studion sen åkte vi o lämnade en kärra till Linda sen åkte vi till Polly o sa hej... hon ska perca mig eventuelt på Torsdag hoppas på de=))!! vill ju ha den dära i Örat=))) sen åkte vi o hjälpte Linda o ta ut hennes tv bänk från lägenheten den ena delen ska jag ha den andra ska Malin ha=)) ska fixa ordning den lite bara måla den oså funderar jag på om jag ska ta bort dörrarn kanske?=)! Får se hur de blir...


Tala med Nicke nyss som aldrig har tid att tala hahahah.. men men han får ta sig tid när jag är hemma de är ju de viktigaste trots allt..=)) älskar han så mycket<3 <3 mitt gull...

Hampus han är bara så underbar glad för de mästa...=)) inatt sov han från 20.15 till 09.15=)) jag va öppe före honom.. de har nog aldrig hänt tror ja..=)) gull...

Igår va jag o Malin o Hampus på ikea köpte en stol till hampus o förkläde han sölar ju så när han äter så blev de lite skedar o tallrikar till honom också... o bajpåsar malin köpte batterier=)) haha... söööt..=)

Ja undrar om man ska gå o lägga sig kanske?! ska ju inte göra så mycke i morgon vad jag vet nu,, men de kan ju ändras.. ska ut med Malin o hundarna de allt jag vet... så funderar på om jag ska stor städa här hemma kanske?! aa får se...

En liten video på Hampus<3 <3

Inga kommentarer: