lördag 14 juni 2008

Jaha 14/6

Ja igår blev de stadsparken Palm ida johan o Jolene kom dit.. trevligt efter de gick vi o fikade (lagt upp bilder i bilddagboken)sen gick vi till pappa åkte hem hämtade lite saker sen körde han mig o hampus till jennie... satt o pratade hela kvällen hur mysigt som hälst...på morgonen gick ja in o la Hampus på Sandra för att hon skulle vakna=) haha.. sööt... pappa kom o hämtade mig vid ett o sandra följde med hit... Ida o Micke kom o hälsade på käkade korv med bröd=)) Gud vad jag saknar att vara gravid blev så sugen när jag såg Ida med sin lilla mage den är ju inte så stor en... men iallafall.. men men de får vänta... har ju ett tag på mig...=)


Pappa är på fotbolls kväll i stan tyvärr förlorade u Sverige.. men men... får se n'är pappa kommer...

i morgon ska vi upp tidigt ska åka 07.15 härifån... men ser fram imot de... mår inte bra alls så de ska bli skönt o lämna tele o allt o bara gå o gå o gå... rensa huvudet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten trollunge =)

Anonym sa...

HAHHAHA VAD SÖÖÖÖT!!!! fan vad jag skrattade när han vart "rädd" i början :P hahaha