torsdag 12 juni 2008

BAD 12/6

Japp de blev Gustavsviks nöjesbad idag... Med tanke på vädret gick de inte att bada ute så tog med mig mina små systrar Emma o Cajsa o Hampus o Malin körde iväg oss till G-vik Emma o Cajsa hade jätte roligt men roligast ´hade nog HAmpus=) han älskade vågorna o strålarna med vatten försökte han ta men de gick inte så bra odå blev han frustrerad Malin kom tillbaka vid 2 o badade med oss.. så hon tog Hampus en sväng så badade jag med Emma o Cajsa åkte forsen o ja va barn på nytt=)) haha hade skit kul... nu är jag fortfarande barnvakt pappa är på midda... nu när jag tänker efter kanske jag ska slänga dom i säng snart... Hm hmm dom kollar ju film!! kan man avsluta mitt i en film?!! aa får se hur jag gör...

I morgon blir de lugnt vad jag vet ska vara barnvakt hela eftermiddan... men annars vet e fan vad ja ska göra...


Ne ska nog fan lägga dom nu ... Puss o Kram

Inga kommentarer: