onsdag 11 juni 2008

kontrakt 12/6

bilden är på Hampus för nån dag sen...




Igår va jag till BVC här i Kumla efter som att dom aldrig ringde upp mig hade lä'mnat typ 10medelande så till slut gick ja dit o fick en tid när jag står utanför o har satt Hampus i sängen ja då ringer dom..?? Mysko folk... efter de gick ja o Malin hem gick ut med donna sen gick jag till MAlin så åkte vi till stan o jag skrev på kontrakte på lägenheten..=)) så nu ä den min=)) Nöjd=)) sen drog jag till Ida käkade lite sen kom MAlin o hämtade mig så åkte vi hem väl hemma så sa pappa att min faster o hennes gubbe skulle komma... de va jätte trevligt kul o träffa dom.. faster min höll mäst på med Hampus men iallafall=)) hahha... när dom åkte så gick jag upp med Hampus o badade.. sen la jag han på min säng medans jag skulle klä på mig odå somnade han... så jag fick väcka honom gå ner göra mat sen lägga honom han va så trött.. stackarn... efter de talade jag med Nicke o med Penny... sen gick jag ut med donna talade med nicke igen sen gick jag o la mig... Hampus sov hela natten igen somnade vid 20.15 sov ill 08.00 SÅ skööönt... de är helt underbart att sova en hel natt... kunde inte vara nöjdare... nu har jag tvättat Hampus satt på han kläder oså har han ätit... SÅ nu ska jag klä på mig själv också ta en sväng med donna till affären har ju Cajsa hemma idag så jag lär ju hitta på något att göra.. tänkte att vi skulle bada men vädret är inte så bra .. men de kanske blir bättre???!! ingen som vill hälsa på idag kanske???

Puss o Kram

Inga kommentarer: