tisdag 10 juni 2008

tredje 10/6


Ja Hampus har fått sin tredje tand nu=)) de går undan... men tror att flera är på gång han äter snart upp sina fingrar=) o dräglar som ja de ser ut som att han har badat... Snutten... Nyss kunde han inte göra något själv.. nu kan han sitta ta saker hålla i flaskan själv äter mat tar sig dit han vill i gåstolen m.m. Blir lite rädd jag hinner inte med riktigt... Men ja man måste ju l¨åta dom bli stora... fast man hälst inte vill det... nu ligger han och sover.. han va så trött ¨så ha blev jätte arg när han skulle sova.. men till slut så somnade han...

JA så nu sitter jag här Donna sover Hampus sover o jag sitter här o inväntar att Malin ska komma så vi kan gå o fika men de är ett tag kvar... så ja får roa mig med datan ett tag!! Börja fatta mig på de här de är ju vista på den OCH jag hatar vista.. men de går framåt...


Puss o Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppa allt är bra med er.. ses ju aldrig även fast du bor här ju!! vill ha lösen till din bd! :) pusssss