måndag 9 juni 2008

Sova 10/6

Igår sov Hampus mellan 21.00-07.00 fick väcka han då eftersom att Malin skulle komma med hundarna halv 8... tänkte jag skulle hinna ga han mat o tvätta o klä på honom innan dom kom.. hur som hälst va skit nöjd en hel natt sov han utan att äta.. STOLT=) Trodde de bara var igår men nee inatt sov han från 22.15 till 07.00 utan att äta elle vakna de är så skööönt=))när vi skulle gå ner för trappen för att ge Hampus mat så kollar jag in i pappas sovrum va osäker om han låg där eller inte men tänkte klockan är ju 07.30?? tittade lite närmare myket riktigt där låg han så ja väckte honom o berättade att han började jobba för 30min sen... han ba nej jag måste ha en tele så ringde han jobbet sen gick han upp=)) allt gick jätte bra igår med hundarna .. Luna hade på någevis hoppat i Hampus s'ng o lagt sig brevid honom när han sov... jag kan förstå hur hon har tagit sig i sängen men hur hon kunde lägga sig på rygg brevid honom utan att väcka honom de fattar jag inte??!! söööta va dom där båda halv snarka... stog där o fundera på hur jag skulle få Luna från spjälsängen utan att väcka Hampus... oså kom ja på jag måste ju fan ta kort sprang ner hämtae kamran när jag kom upp hoppade hon ur så klart... nästa gång hon är här ska jag fan sätta en video kamra här inne...

nu sitter Hampus brevid mig för sig jälv o grejjar med sin napp o två leksaker så söööt=)) Han blir bara större o större för varje dag... mitt gull=))

Ne nu ska jag leta efter något att ha på mig har nyss duschat

Inga kommentarer: