tisdag 8 juli 2008

Dagarna går



Ja dagarna går så fort... hinner inte med riktigt=)) Igår va jag med Krille o hämtade en underbart söt Rottis valp som har fått namnet Boss=)) såå söööt=)) Efter de åkte vi till Malin o hämtade foder till valpen.. Idag så sov jag o Hampus till 10.10 fan är helt slut är inte van o sova så länge=)) krille kom sen o så åkte vi till djuraffären i Hallsberg där Malin jobba idag så Krille köpte massa saker till Boss o hans mamma o farmor kom också dit o handlade lite=))SÅ tog jag med mig Luna sen åkte vi hit o käkade =) gott va de som fan... Sen åkte Krille o Boss nu sitter jag o väntar på att Malin ska ringa o säga att vi ska gå ut o gå... =)) I morgon ska jag till Penny o leka lite=)) ska bli kul o träffa henne=)) På torsdag ska jag förmodligen med mamma till Odensbacken se om jag kanske kan rida lite?=)!!

Ne nu ska jag ge Hampus lite mat oså innan vi ska ut o gååå...

Inga kommentarer: