söndag 6 juli 2008

Mitt liv


Folk säger klarar ni verkligen av att bo så långt ifrån varandra? Ja svarar jag säker som jag är... va osäker en stund men efter ett långt samtal med Nicke så va jag lika säker igen.. Efter veckan i Myrviken o helgen Nicke hade här känns allt så bra... Han är en underbar pappa han är en underbar pojkvän jag älskar honom med hela mitt hjärta.. Vad skulle jag göra utan honom? skulle fortsätta leva ta hand om Hampus men de skulle inte vara samma glädje i mig... Han förgyller hela mitt liv hur osams vi en kan vara ibland så blir de alltid bra i slutet.. De bästa är att han faktist kan prata visst blir han arg går ifrån tar en cigg o muttrar men kommer alltid in efter ciggen o så pratar vi vidare... De är det viktiga att man pratar ut om saker o ting annars blir de bara skit av allt... De känns som en prövning de här en stor sådan men tror också att de är en bra prövning känna att man saknar den andra så de gör ont känna hur mycket han betyder för mig... man glömmer lätt när man är med varandra jämt... Men så klart är min högsta önskan att vi snart bor tillsammans igen han jag o Hampus..<3


Känner mig lite deppad idag har en sak jag funderar på lite fram och tillbaka.. men ja fårse vad som känns rätt o fel..


ne nu ska jag göra mig i ordning lite innan Hampus vaknar antar att han vaknar snart.. han somnade halv sju..

Inga kommentarer: