onsdag 16 juli 2008

DAGEN

Ja dagen började med att vi skulle köra min säng till johan o ida men kärran va inte ledig så de sket sig men jag o Malin åkte in till kumla köpte lite fika bröd o så skulle Malin ta ut sitt sjukintyg men de hade kommit bort så vi skulle komma förbi på eftermiddan istället... innan vi åkte till johan o ida tog vi en sväng på marieberg handlade paket till Kelly strumpor till Hampus o en bh till mig själv=)) sen åkte vi in till staden handlade med mat på max så åkte vi till johan o ida...=) va bara där en snabbis va tvugna o skynda oss lite tillbaka till kumla så malin kunde få sitt intyg de fick hon när vi kom dit... jag hoppade in på apoteket handlade alvedon o en termometer till hampus... Sen köpte jag med mat till pappa emma o cajsa... när vi kom hem kommer Malin på att hon tappat telen så vi fick åka tillbaka till MArieberg där hon kunde komma på att hon hade haft den sist... så vi åkte tillbaka in på lindex o mycket riktigt där va den... de va en kille som hade lämnat in den... Tur att det finns ärliga människor=)) hoppade in på coop köpte blöjor tvättlappar nappar ramlösa o ett par skor som kostade 150kr till mig själv när jag kom ut tyckte jag att de blev lite för billigt kollade kvittot då hade hon bara tagit 50kr för skorna=)) NÖÖÖJD=)) hahah... I morgon ska man hela vägen till Östersund.. Saknar alla så... så de ska bli kul=)) Hoppas Hampus är snäll han är jätte gnällig nu men de är fler tänder på G han tuggar o grejar på allt... så ja Alvedon är ett måste innan ha ska lägga sig för natten... annars för varken han eller jag sova... Har packat idag de mästa ialalfall oså har jag städat Emma o Cajsa hjälpt till massor med städningen dom va jätte duktiga...=))

Just de måste bara berätta
Emma o Cajsa va på lilla affären som finns här för några veckor sen oså hade dom kollat på tidningarna oså visste dom inte vilken dom hade råd med så dom frågade flera gånger va tidningarna kosta oså höll dom på o skratta i grejja-... då är den en Turk som säger till dom ska ni inte handla så får ni gå ut här ifrån dom blev självklart rädda Cajsa berättar de här för våran store bror Robert var på Robert säger ja fan dom där galna turkarna... På kvällen när Emma hade åkte till mamma o cajsa skulle gå o lägga sig så säger Cajsa till pappa jag är rädd

pappa säger de fins inget att vara rädd för du har mig här oså har du Donna så de är ingen fara..

cajsa säger jo de finns de jag är rädd

Pappa säger vad är du rädd för?

cajsa säger Spöken o Turkar HAHAHHAHA

Pappa med skrattet i halsen varför är du rädd för Turkar?

så berättar hon vad som hänt i affären oså säger hon a oså berätta jag de för Robert då sa han att dom va galna. så jag är rädd för spöken o galna turkar=)!! hahah..

Inga kommentarer: