torsdag 17 juli 2008

sju timmar kvar

ja nu är de sju timmar kvar tills jag sätter mig på tåget mot östersund de ska bli så underbart o få krama om min älskade Nicke...=)) Saknar... Få träffa alla mina underbara vänner där hemma...=)) Foffa är ju den jag träffar först=)) sen träffar jag dom flästa andra på Lördag.. Men så ska jag självklart hinna med min lilla Robin innan helgen är slut även fast jag ska vara hemma tre veckor o hinner träffa han mer så vill jag träffa honom fort=)) saknar... Eline ska jag också träffa snabbt saknar henne jätte massor...

Ja så klockan 06.50 är jag framme i Östersund åker halv tio här ifrån.. =) seeegt jaaa=)) ska nog tracka massa folk med sms=)) på tal om de ska nog sätta mobilen på laddning=))


Ne nu ska jag kolla alla andras bloggar..=))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad! Kolla på min blogg:
http://mrscash.blogg.se

Frida Marlené Evaldsson sa...

Nu får ta och uppdatera! var år och dagar sen! vill ju läsa! Hoppas du och lillplutten har det bra :) kram