lördag 26 juli 2008

Östersund

Ja nu är man i Östersund=)) Resan hit va skit jobbig de va så fruktansvärt varmt på tåget så jag trodde jag skulle smälta bort... oså satt de massa folk på tåget som skulle till rockfestivalen i Borlänge bakom mig o Hampus satt de två killar sen satt de två killar till snätt bakom oss Hampus började le o skratta åt dom o dom tcykte han va jätte sööt så dom började prata med han.. helt plötsligt säger den ena vill du ha våran atograf (elle hur de stavas) ja ser ut som en fågetecken o säger att jag inte har någon anning om vilka dom är hela tåget blev knäpptyst o glodde på mig... Så ja jag var nog den enda som inte hade en anning om vilka dom va=)) hörde inte vad han sa när han sa vilka dom va heller=))!! haha.. Jajaj... Kom fram till slut iallafall va ganska pigg .. Åkte till Torvalla där Nicke o Foffa bor nu Foffa kom o mötte mig efter som att jag inte hittar..=)) Fredan va ganska lugn... på Lördag va de bara att stiga upp halv sju göra sig i ordning för möhippan... åkte från torvalla halv 8 va i myrviken vid elva... Carro fick hämta mig i svensta efter som att han som skulle ha hämtat mig där va full sen dagen innan=)) Möhippan började vid Statoil Emilia fick tvätta framrutor på bilar för tio kr rutan=)) de gick ba för henne hon va grym=)) haha... Sen åkte vi till stan där hon fick sälja massa grejer kondomer en håv m.m.=)) de gick bra de med... tyckte hon va otrolig hon gick fram till vem som hälst=)!! Härligt tyckte ja=)) Sen gick vi o spelade Bowling sen käkade vi sen va de dax att åka till holmen..=) Hade jätte kul hela dagen kvällen o natten.. Natten blev i Kövra... Ja o håkan fick dela på en mini säng.. HAha tyckte synd om honom som fick sova med mig som rullar jätte mycke när ja sover.. men men.. de gick ju...=)) Resten av veckan har jag mästa roat mig med Foffa=)) haha vi har sprungit på stan o haft oss=)) Kvällarna har varit lugna... Igår åkte vi till KLälarne till Nickes mormor o morfar=)) Foffa följde med han med fast han åkte till sin mamma som bor granne med nickes mormor o morfar=)) På söndag elle Måndag åker jag till Kövra=)) Ne nu ska jag ut i solen... NU HAR JAG UPPDATERAT IALLAFALLL=)))

Inga kommentarer: