onsdag 17 september 2008

Inget mammafika

Skulle åkt på mammafika i morgon men de blir inte så Eline kommer hit idag o ska vara här tills på freda elle lörda så då må jag umgås med henne.. men Hoppas vi kan ta en mammafika nästa vecka?! Håller tummarna?=)!!

Igår så gjore jag inte så mycke va ute o gick med Affe Krille Nicke Emilia Hampus Diva o Donna de va trevligt... =)

Igår fyllde min morbror Grattis =)

I dag fyller min Älskade pappa år GRATTIS GRATTIS=)!

I morgon fyller jag år=)!!

På söndag fyller Affe=)!

Snart kommer Amanda hit=) vi ska leka lite=)! Tycker om att umgås med henne=)!! så underbar männsika=)!!

kan tyvärr inte lägga in några bilder har ingen data sladd så jag får lägga in massor med bilder när jag kommer hem istället=)!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig så mycket så att det gör ont.....Hör av dig när du kommer hem!